12 426 55 50 | 513 074 364 rejestracja@vitamedical.pl

Zastanawiasz się nad wyborem najlepszego stomatologa w Krakowie? Porównujesz poszczególne oferty, jednak wydają Ci się prawie identyczne. Zanim jednak zdecydujesz się na usługi któregokolwiek z gabinetów stomatologicznych upewnij się, że dysponuje on gwarancją, która obejmie również Twój zabieg.

Po co gwarancja?

Kupując telefon czy buty sprawdzasz czy i na jak długo posiadają one gwarancję. Zapewnia Ci ona bezpłatną pomoc w sytuacjach awaryjnych, a także chroni Cię przed ewentualną wadą produktu.

Gwarancja gabinetu stomatologicznego na realizowane przez niego usługi spełnia taką samą rolę. Ma dawać Ci poczucie bezpieczeństwa oraz świadczyć o tym, że lekarz wykonujący zabieg bierze odpowiedzialność za swoje działania.

W stomatologii gwarancja wykorzystywana jest z reguły bardzo rzadko, ponieważ innowacyjna technologia, wysoka jakość wykorzystywanych materiałów oraz kompetencje lekarzy powodują ograniczenie wystąpienia błędów i nieścisłości prawie do minimum. Od każdej zasady jest jednak wyjątek, dlatego warto znaleźć gabinet, który zapewnia gwarancje dla swoich usług.

Jak działa gwarancja?

Gwarancja, w zależności od gabinetu, działa na różnych zasadach. Trwa od pół roku do nawet 5 lat (tak długi czas zdarza się jednak dość rzadko) i obejmuje działania i poprawki związane z wykonaną usługą (a nie ze wszystkimi zabiegami bieżącymi). Aby należała Ci się gwarancja musisz spełnić jednak kilka warunków.

W gabinecie stomatologicznym Vita Medical gwarancja na nasze usługi obowiązuje przez dwa lata i przysługuje:

  • osobom, które odbywają wizytę stomatologiczną oraz higienizację co przynajmniej 6 miesięcy,
  • osobom utrzymującym stan jamy ustnej zalecany przez lekarza dentystę oraz realizującym wskazane przez lekarza zabiegi,
  • inne warunki gwarancji dotyczą osób w trakcie i po leczeniu ortodontycznym – higienizacja i wizyty kontrolne w tym przypadku powinny być odbywane co trzy miesiące.

Należy pamiętać o tym, że gwarancja nie obejmuje wszystkich uszkodzeń związanych z leczonym zębem / zębami. Przypadki nieobjęte gwarancją to między innymi: uszkodzenia powstałe na skutek pomijania wizyt kontrolnych, urazów mechanicznych oraz powstałych w wyniku braku dbania o właściwą higienę jamy ustnej, nieprzestrzegania zaleceń lekarza, przeciążeń, istniejących schorzeń, zaniku kości czy złamań koron wymienionych w warunkach gwarancji: http://www.vitamedical.com.pl/o-nas/warunki-gwarancji/

Co nie jest objęte gwarancją?

Gwarancją nie są zazwyczaj objęte usługi i zabiegi, które nie zostały jeszcze skończone. Dotyczy to między innymi tymczasowych elementów protetycznych, leczenia kanałowego “po kimś”, leczenia zębów mlecznych oraz innych, o których informujemy pacjenta przed zabiegiem.

W razie pytań zachęcamy do kontaktu!

tel. (12) 426 55 50
Kom. 513 074 364

instytut@vitamedical.com.pl

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial